Podzimní program ke třicátinám konzervatoře se blíží k závěru. Konzervatoř poprvé v historii představila choreografickou tvorbu studentů ve větší šíři také v regionech, během pěti výjezdů – Moving Station v Plzni, litoměřický hrad, Divadlo DIOD v Jihlavě, Divadlo 29 v Pardubicích a Městské divadlo v Děčíně. Téměř čtyři sta diváků mělo příležitost nahlédnout do tvorby studentů konzervatoře, která běžně mimo školu k vidění není. Necelým třem desítkám studentů se naskytla možnost praxe a reprízování vlastních děl na rozličných tanečních scénách před „jiným“ divákem, a to vždy s nemalým ohlasem. Někteří studenti se výjezdů účastnili i třikrát či dokonce čtyřikrát. Zkušenost to pro ně byla jejich slovy nebývalá a byli z ní velmi potěšeni.
Ve čtyřech městech byly promítnuty také filmy některých maturantů a absolventů z r. 2021. O pojetí duncanovské tvorby se před diváky i mluvilo (rozhovory Honzy Malíka s Petrou Hauerovou, Leou Švejdovou a Jitkou Čechovou nebo kulatý stůl Taneční zóny moderovaný Marcelou Magdovou). Konaly se dvě premiéry absolventek – Být tak Giverny (Lea Švejdová) a Pnutí (Nikola Němcová/Barbora Ptáčková).
Zůstala další místa, která projevila zájem o program ve svém městě, ale bohužel už nad rámec možností konzervatoře (Ústí n. O., Brno, Kutná Hora).
Umělecký program realizoval Honza Malík spolu s kolegy Eliškou Benešovou, Annou Štěpánovou, Renatou Bártovou, Romanem Zotov-Mikshinem, Janou Vöröšovou, Martou Vodenkovou, Davidem Smržem, Leou Švejdovou a Terezií Bergmannovou.
Autoři fotografií: Vít Štaif, Vojtěch Brtnický, Jan Kadlec